dimarts, 7 d’octubre del 2008


La primera fotografía és una de les meves preferides, m'he la va fer una amiga aquest estiu al costat d'un arbre centenari del meravellòs parque de Maria Luisa de Sevilla. La segona fotografia està retocada amb el Gimp, per fer-ho he seguit els següents pasos:
  1. Obrir el Gimp.
  2. Obrir la imatge desitjada.
  3. Començar a "jugar" amb els apartats color i filtres fins arribar al resultat esperat. En el meu cas he seleccionat; Color - Niveles de color - Niveles de entrada (fins a 0,50) - Niveles de salida (fins al 0) Filtros - Mapa - Espejismo - Modo1 - Divisiones: 12
  4. Per canviar el tamany de la foto cal anar a imagen - escala de la imagen i posar els píxels que prefereixis o hagi de tenir la fotografía, en el cas de la meva he posat 400 x 300 píxels perquè he trobat que era el tamany preferible.
  5. Un cop tinguis la imatge al teu gust, cal que la desis amb el nom que prefereixis amb format jpg i preferiblement qye ocupi poc espai en la memòria, en el cas de la meva imatge ocupa 27,0kb de memòria.

Fins aviat!